logo 03 Ráckevei Ady Endre Gimnázium
                                                                                A család gimnáziuma

Menu

A 7.a osztály idén nagyon szerencsés helyzetben van, mert a szeptemberi erdei iskola után, az év végén is részt vehetett egy csapatot még jobban összekovácsoló osztálykiránduláson.

A kirándulás szálláshelyéül az eddigi 2 osztályommal is jól bevált vinyei Öregbakony túristaházat választottam, a festői Cuha-szurdok szomszédságában.  Odaérkezésünk előtt sétáltunk a "Királynék városában", a veszprémi várban, valamint elmerültünk a csillagok varázslatos világában a Pannon Csillagdában.

Nagyon örültünk, hogy az időjárás kedvezett a Cuha-patak melletti tanösvényen való sétának, bár az csak a helyszínen derült ki, hogy a korábbi esőzéseknek köszönhetően, kevesen úszhattuk meg a patakon való 10 átkelést száraz lábbal....De az osztály nagyon ügyesen, egymást segítve vette az akadályokat, hogy azután a finom vacsora és a kerti röpi-foci-tollas-ping-pong játék után mindenki tisztára fürödve kedvére beszélgetve, társasozva, nassolva tölthesse a takarodóig az időt.

Az osztályfőnöki szemmel is nagyon békésen eltöltött éjszaka után mindenki nagyon ügyesen és gyorsan elkészült  reggel és már "robogtunk" is Misi bácsival Herendre, hogy megnézhessük, hogyan készülnek a gyönyörű herendi porcelánok és mindenki elkészíthesse a saját kis rózsáját-elefánt figuráját-festett könyvjelzőjét. Végállomásunk a Tapolcai tavasbarlang volt, ahol egy kicsit kimerítő  földtörténeti ismertető után csónakokba szállva jártuk be a barlang rejtett zugait, ügyesen egyensúlyozva a szűk járatokban.

Mi más tehette volna fel a kirándulásra a koronát, mint a  mekis vacsora, amelyet követően, napnyugta után gördültünk be a parkolóba a türelmesen várakozó szülők nagy örömére!

Kis csapatom tovább erősödött, és mi más bizonyíthatná jobban azt, hogy a felnőttek is jól érezték magukat ezen a 2 napon,mint az, hogy már a következő kalandunkat tervezzük, ahol 2 keréken járjuk majd be a környéket....

Hidvégi Klára

Bejelentkezés

Ajánlott oldalak

Kapcsolat

Címünk: 2300 Ráckeve, Kossuth Lajos u. 82.