Tisztelt Szülők, Gondviselők! Kedves Tanulók! |
A Ráckevei Ady Endre Gimnáziumban (a továbbiakban: köznevelési intézmény) 2019. április 1-jétől bevezetésre kerülnek az iskolai elektronikus ügyintézési szolgáltatások (e-Ügyintézés).
A felület innen érhető el, bármely böngészőből!
Az e-Ügyintézés megvalósulásával elegendő lesz a megfelelő kérvények, nyilatkozatok, igazolások elektronikus benyújtása a KRÉTA rendszeren keresztül.
Az elektronikus megvalósítás során megtörténhet a hiánypótlás kezelése, a határozathozatal és a fellebbezési eljárás folyamatának dokumentumkezelése.
Az e-Ügyintézés teljes körű megvalósulásával a Tanulói/Szülői/Gondviselői jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújtanak be a köznevelési intézmény felé elektronikus formában a rendszeren keresztül. Ehhez lehetőségük van dokumentum sablonok letöltésére, megszemélyesítésére, a dokumentumok mentésére és a rendszerbe történő visszatöltésére. A felhasználói felületen keresztül ügyeik nyomon követésére.
A felhasználási segédletek, ügyintézési lehetőségek itt érhetők el